Een ongelooflijk gelukkig meisje van... 32

’Hier mailt een ongelooflijk gelukkig meisje, nou ja... met mijn 32 jaar zullen jullie mij neerzetten als ’vrouw’, maar toch voel ik mij zo gelukkig als een klein meisje.’

Een blije mail van e-mail van Jenny Sweers uit Haarlem. Het gaat allemaal over de Babboe bakfiets zij tweedehands had gekocht en waarin nu zomaar een dikke breuk in het frame was ontstaan. Op Markplaats zocht ze noodgedwongen naar een andere, toen haar vader wees op een onlinebericht. Daarin stond dat Babboes met enkele framenummers door intensief gebruik konden breken. Helaas stond haar framenummer daar niet tussen. Met een klein sprankje hoop zocht ze toch maar contact met de fabrikant. Dat heeft ze geweten. De bakfiets werd opgehaald en kosteloos van een nieuw frame voorzien en meteen ook maar van een nieuw stuur, slot, zadel, handvatten, versnellingen... „Alleen mijn bak, voorlicht, banden en oude vervallen fietstassen maakten dat ik hem herkende!”

Armsteunfabrikant

Voor zijn Kia Picanto had Fer Moerland uit IJmuiden november 2019 via internet een armsteun gekocht bij armsteunfabrikant.nl (Botec Car Supplies). Nu brak opeens de sluiting af waardoor de armsteun bij omhoog zetten ongewild open gaat en alles er uit valt. Na een mailtje aan Botec kreeg hij zonder kosten een nieuwe deksel toegezonden. „De armsteun is nu weer afsluitbaar, een uitstekende service!”

Lidl

Voor zijn moeder kocht Fred Driessen uit Hoorn december 2018 een koffiemachine voor mijn moeder. Twee jaar had zij er plezier van, toen begaf het ding het net na de garantietijd. Driessen zocht contact met Lidl. Hij kon de machine terugsturen en kreeg het aankoopbedrag plus de verzendkosten terug. „Deze service overtreft mijn stoutste verwachtingen. Vandaar een pluim voor Lidl.nl. Zulke service zal je niet snel tegenkomen bij de grote spelers in dit veld.”

IRepairNow

De iPad van Ans Stoop uit Zwaanshoek schoot op slot. Paniek! ,,Niet meer aan de gang te krijgen. Mijn kleinzoon ( ICT-er) zag het bedenkelijk in. Alle gegevens weg?” Bezorgd gaat ze naar IRepairNow in Haarlem-noord. ,,Geweldig! iPad gereset aan hun computer. Het vergde even tijd. Fijne vent die mij hielp, gratis service! Warm aanbevolen dus!”

Uw compliment

Heeft u ook een compliment dat u best met andere lezers wilt delen? Mail ons dan en vergeet niet uw woonplaats erbij te vermelden.