Premium

Hilversums mediabedrijf NEP is op zoek naar 150 nieuwe medewerkers. Vrijdag groot online wervingsevent

NEP-directeur Ralf van Vegten (in februari vorig jaar gefotografeerd): ,,In maart vorig jaar gingen alle plannen overboord en stonden we in stand overleven.”
© Studio Kastermans
Hilversum

Mediabedrijf NEP is op zoek naar maar liefst 150 nieuwe medewerkers voor de afdelingen Broadcast en Development. Vrijdag houdt het bedrijf daarom online een groot wervingsevent.

In 2019 lag er al een plan om in 2020 te gaan uitbreiden, licht algemeen directeur Ralf van Vegten toe. ,,Maar in maart vorig jaar gingen alle plannen overboord en stonden we in stand overleven. Maar na september begon het werk alweer behoorlijk aan te trekken en kwamen we echt in de knoei omdat we structureel te weinig mensen hadden. Daarbij kwam dat veel freelancers ander werk hadden gezocht omdat zij natuurlijk ook gewoon brood op de plank moesten hebben. Toen nam de druk in onze organisatie enorm toe.”

Net binnen