Sympathieke service bij Fietspoint Beverwijk

Fietsenmakers zijn kennelijk altijd erg klantvriendelijk, dat moet je wel concluderen als je ziet hoe vaak wij complimenten voor hun service krijgen.

Dat is ook weer de ervaring van Marjo Schimmeld uit Beverwijk. Haar acht jaar oude e-bike gaf een foutmelding. Daarop bracht ze haar fiets naar Fietspoint Beverwijk waar ze hem niet gekocht had. ,,Die keek er meteen naar en vermoedde draadbreuk. De fiets achtergelaten en twee dagen later weer opgehaald. De contactpunten waren schoongemaakt en de fiets deed het weer. Kostte niets. Wat een service!”

Jacco Bakker

’Nooit verwacht’ mailen Marianne en Pieter Bakker uit Zaandam. Het gaat over hun tien jaar oude designtafel waar opeens een scheur in kwam. Ooit gekocht bij Jacco Bakker Meubels en Keukens (geen familie) in Westzaan. Die bleek nu verhuisd te zijn naar Heerhugowaard. Na een telefoontje en een opgestuurde foto werd de tafel opgehaald en na een week weer keurig teruggebracht. ,,De kosten bedroegen 0,0. Dit is werkelijk grandioos en een vette pluim waard.”

Uw compliment?

Heeft u ook een aardige staaltje klantenservice meegemaakt? Mail het ons, en vergeet u niet uw woonplaats erbij te zetten!?

Net binnen