Michiel komt na zijn werktijd nog even langs om te helpen

Van het ombudsteam

Lezers delen in de rubriek ’Klasse’ hun positieve ervaringen. Vandaag met twee verschillende complimenten over hetzelfde elektronicabedrijf.

Na een update is de twee jaar oude Sony tv van Cor en Els de Jong uit Medemblik vastgelopen. Ze nemen contact op met EP:Beerepoot in Hoorn. Het echtpaar wordt telefonisch vaardig door het menu heen geholpen maar de storing is daarmee niet opgelost. Daarom komt medewerker Michiel na werktijd (op de motor op weg naar huis) langs om de storing te verhelpen en de televisie te herprogrammeren. „Toen wij een handtekening wilden zetten op de werkbon, werd ons verteld dat dit service was. Geweldig!”

Ook Nell Veldhuis uit Hoorn e-mailt een compliment voor EP:Beerepoot. Vanwege een productiefout kreeg ze een nieuwe laptop. Kan gebeuren. Maar toen ze haar software wilde installeren lukte dat niet omdat het pakket al op het ondeugdelijke exemplaar was gezet. MS Office Support wist haar niet te helpen met de herinstallatie maar dankzij volhardendheid en service van medewerker Martijn van EP:Beerepoot draait haar laptop nu op volle toeren.

Conjani Wielersport

Frans Looij uit Velserbroek fietst in het donker naar huis en ontdekt dat zijn voorlicht het niet meer doet. „Ik kon dit niet zelf repareren. Daarom reed ik de volgende dag naar de werkplaats van Conjani Wielersport in Haarlem. Ik had eigenlijk een afspraak moeten maken maar mijn reparatie kon toch even tussendoor. 10 Minuten later deed het licht het weer en al is de fiets drie jaar oud, voor deze reparatie hoefde ik niet te betalen. Echt top vind ik Conjani. In de werkplaats beschikken ze daar over alle apparatuur om de moderne fiets te onderhouden en ze hebben veel reserveonderdelen op voorraad om je bij pech snel weer op weg te helpen. Conjani heeft altijd een oplossing en de medewerkers zijn zijn meedenkend, vriendelijk, super snel en vakkundig.”

Net binnen