Ruilen mocht van Woonrijk/Profijt in Broek op Langedijk na spijt van aankoop relaxfauteuil

Ed Brouwer

Aad Smit uit Heerhugowaard kreeg achteraf spijt van de aanschaf van een relaxfauteuil bij Woonrijk/Profijt in Broek op Langedijk. De stoel had een kleine fabrieksfout maar het model paste toch eigenlijk niet het interieur. ,,In overleg met de meubelzaak werd aangeboden de stoel kosteloos in te ruilen voor een ander model. Dat vinden wij grote klasse.”

Hedrik Brussee uit Noordwijk zocht voor zijn e-bike een zadel dat tijdens lange ritten wél lekker zat. Een vriend adviseerde een zaak in Katwijk maar het zadel dat hij daar kocht bleek al snel een miskoop. Hij moest wat en ging eens kijken bij de firma Steenvoorden bij hem in Noordwijk waar hij vroeger wel klam. Die bleek het voor hem ideale zadel te hebben en ook kreeg hij nog wat terug voor zijn oude zadel. Vandaar dat hij het vakmanschap roemt: ’Grote klasse’.

Adri Priessen liet op het NS-station bij haar in Haarlem per ongeluk haar pet liggen. Vanwege een oogaandoening kan ze niet zonder. Een attente medereiziger had gelukkig gezien dat iemand de pet op een kastje naast de Take Away had gelegd. Zij zocht het nummer van de Take Away op en belde direct waarna een medewerkster de pet voor haar afgaf bij de NS-ticketservice. Daar kon ze de in Colombia gekochte pet later tot haar geluk weer in de armen sluiten.

De firma Robedih in Huizen krijgt een groot compliment van de familie L. Brands uit het dorp. Vier jaar geleden heeft Robedih in hun flat Luxaflex gemonteerd. Door de vervelende constructie van hun ramen, liep het systeem steeds vast. ,,Nu hebben ze na vier jaar nieuwe raambekleding aangebracht wat prachtig werkt. Geheel kosteloos. Firma Robedih een dikke tien.”

Uw compliment?

Heeft u ook een compliment? Mail het ons en vergeet niet uw woonplaats te vermelden.

Net binnen