Zes nieuwe eetkamerstoelen van Profijtmeubel

De familie Rens uit Den Helder wil een compliment geven aan de medewerkers van Profijtmeubel in Broek op Langedijk.

Zij hadden daar anderhalf jaar terug zes eetkamerstoelen gekocht, waarvan er twee begonnen te piepen. Die mochten ze kosteloos omruilen voor nieuwe stoelen. Helaas bleek na de aflevering dat de stof toch anders van kwaliteit en kleur was. Waarschijnlijk was de fabrikant van de eetkamerstoelen met een andere stofleverancier in zee gegaan. De familie mocht vervolgens van Profijtmeubel alle stoelen omruilen voor zes nieuwe in de juiste kleur.

Vervolgens een handgeschreven briefje van W. Strooper, ook al uit Den Helder. Die had eind oktober bij Stoffenhonk in Heerhugowaard een mooie lap stof gekocht waar een maand later bij het verwerken grote weeffouten in bleken te zitten. Zonder kassabon werd een nieuwe lap meegegeven en er werd voor het ongemak een modeblad bij cadeau gedaan. ’Super. Hulde.’

Tot besluit de familie Dekker. Die vindt het goed dat bakkerij Rood bij hen in Enkhuizen hier in het zonnetje wordt gezet. Hun bestelling voor de kerst was niet zo als zij hadden verwacht. ,,Maar één mail naar bakkerij Rood en binnen 24 uur was het bedrag van het gedeelte van de bestelling teruggestort. Grote klasse. Bedankt bakkerij Rood.”

En met deze drie complimenten voor puike service zijn we voor het eerst finaal door de voorraad heen. Daarom: heeft u onlangs iets aardigs meegemaakt met een winkel, bedrijf of instantie? Doe eens aardig terug en stuur ons uw compliment. We weten dat zo’n schouderklop in de krant zeer wordt gewaardeerd. Laat u niet tegenhouden! Mail uw compliment naar: ombudsteam@mediahuis.nl en vergeet niet uw adres erbij te zetten.

Net binnen