De Hema-bakker maakt het ruimschoots goed

Twee aardige complimenten van één lezer: Cissy Goddyn.

Eerst de Hema bij haar in Katwijk waar ze vanaf zaterdagochtend 08.30 uur haar bestelde luxe cake kon ophalen. De levering was echter vertraagd, werd doorgegeven. Twee uur later waren de taarten binnen. „Voor mij keurig op tijd daar de visite pas ’s middags zou komen. Een dag later een excuus gekregen mét een taartcadeaubon ter waarde van 10,00 euro, het bedrag van de luxe cake. Twee maal genieten van een heerlijke cake.”

Een schouderklopje mailt zij ook voor foto-albummaker Albelli. ,,Om in aanmerking te komen voor 25 procent korting op een fotoalbum moest ik vóór een bepaalde datum bestellen. Een half uur voor de deadline lukte het mij om mijn bestelling op te sturen. Twee dagen daarna merkte ik tot mijn schrik dat ik vergeten was een heel belangrijke foto bij te voegen. Albelli gebeld en het probleem voorgelegd. Een medewerkster toonde begrip. De productie werd geannuleerd en ik kreeg een nieuwe kortingscode waardoor ik alsnog 25 procent korting kreeg. Wát een service!”

Na het openen van de verpakking ruikt Aukje de Maijer-Rooks uit Schagen dat de zuurkool bedorven is. Ze stuurt daarover een mailtje naar producent G. Kramer & Zonen B.V. in Zuid-Scharwoude. Zij vermoedt een foutje in het productieproces, maar het bedrijf acht het waarschijnlijker dat er een gaatje in de verpakking is gekomen. „De volgende dag werd er tot mijn verrassing een leuk pakket bezorgd met pakken zuurkool en rode kool en ook nog een leuke attentie. Dat mijn klacht door Gerrie Groot zo snel en correct werd afgehandeld vind ik een compliment waard.”

Uw compliment?

Heeft u ook iets aardigs meegemaakt en wilt u het met andere lezers delen? Mail dan HIER uw compliment en vergeet niet uw woonplaats erbij te vermelden.

Net binnen